D.C.A., m, 11 ani, Herpes virus

Unul din cele mai interesante cazuri tratate este cel al unui pacient de 11 ani, cu o simptomatologie îndelungată, la care diagnosticul realizat cu ajutorul aparatului Metatron asociat tratamentului fitoterapic au condus la o evoluţie foarte favorabilă într-un timp scurt:

Pacientul acuza dureri intermitente la nivelul regiunilor cervicală posterioară şi occipitală, cu iradiere către mastoida dreaptă şi meatul auditiv extern drept, accentuate de mişcările bruşte ale coloanei vertebrale cervicale, cu remisiuni spontane şi acutizări frecvente de-a lungul zilei. Acestea îi generau scăderea atenţiei şi dificultăţi de concentrare în timpul activităţilor şcolare. Ca şi consulturi medicale anterioare prezentării, a fost evaluat neurologic - s-a considerat că nu necesită tratament de specialitate – şi psihiatric, examinare în urma căreia s-a pus diagnosticul de ADHD (sindrom hiperkinetic şi deficit de atenţie) şi s-a sugerat tratament cu Depakine – refuzat de către părinţi.

La prezentare, pacientul a fost mai întâi examinat clinic. La nivelul regiunilor cervicală, occipitală, mastoidiană, otică nu s-au constatat modificări clinice: tegumente integre, normal colorate, ţesut subcutanat normal reprezentat, fără adenopatii sau formaţiuni pseudotumorale decelabile, sistem muscular normoton, normokinetic, apofize spinoase vertebrale, os occipital, mastoidă dreaptă, cartilaj auricular integre. La examinarea sensibilităţii auditive s-a constatat normoacuzie.

Ca şi investigaţii paraclinice anterioare prezentării, hemoleucograma evidenţiase scăderea indicilor eritrocitari (Volum eritrocitar mediu, Hemoglobină eritrocitară medie) şi devierea către dreapta a formulei leucocitare, iar Computerul Tomograf cerebral nu evidenţiase modificări patologice la nivelul oaselor craniului, vertebrelor cervicale, ţesutului cerebral, conducturilor auditive, sinusurilor cranio-faciale şi mastoidei drepte:

În cadrul diagnozei NLS în schimb, au fost surpinse următoarele aspecte:

Imaginea de mai sus reprezintă o secţiune la nivelul conducturilor auditive.

Avansând în detaliu către regiunea auriculară dreaptă (imaginea de mai jos) am constatat următoarele procese patologice şi următoarele microorganisme prezente la acest nivel:

Alături de predispoziţia către otită cu Stafilococ Aureus şi Streptococ Hemolitic Grup A, este depistată şi prezenţa VIRUSULUI HERPES.
Intrând şi mai în detaliu, la nivelul elementelor anatomice afectate constatăm ca afectarea principală este a structurilor nervoase din această regiune:

Pe lângă acestea, la nivelul aparatului respirator superior s-a constatat prezenţa de Adenovirus, Stafilococ, Streptococ, sugerând desigur sursa afectării auriculare:

La nivelul tiroidei, tot pe această secţiune, s-a constatat un exces de hormoni tiroidieni.

S-a depistat deasemenea şi tendinţa către anemie sugerată de hemoleucogramă:

Tratamentul urmat - pe lângă terapia realizată de aparatul Metatron, care constă în transmiterea către zona afectată a frecvenţei corecte (lugimea de undă care corespunde stării de organ / ţesut sănătos) din baza de date (Meta-terapie), cu reechilibrarea zonei respective - a urmărit în principal stimularea imunităţii pacientului (este binecunoscut faptul că virusurile herpetice se manifestă pe fondul depresiei imunitare), dar s-au asociat şi combinaţii de plante cu efect antiviral (ne amintim aici şi de Adenovirusul decelat la nivelul aparatului respirator) şi antiinflamator. S-au recomandat aşadar:

N.B. Pentru toate produsele utilizate în tratament s-a evaluat în prealabil biocompatibilitatea acestora cu pacientul, un factor de mare ajutor în selectarea celui mai bun tratament pentru fiecare pacient în parte, un alt avantaj al acestei metode.
Nutrisoft-ul a recomandat deasemenea un regim alimentar bazat pe fructe şi legume (necesarul vitaminic şi de antioxidanţi), lactate (iaurt, kefir) şi carne de peşte (culoarea rosu). Ca alimente interzise: carnea de pasăre şi de porc (culoarea negru):

REZULTATELE acestui tratament, pe lângă dispariţia în câteva zile a acuzelor subiective ale pacientului, au putut fi obiectivate la momentul evaluării de control (la 14 zile) prin normalizarea parametrilor analizaţi anterior. Vă prezentăm comparativ câteva imagini:

Regiune auriculară dreaptă comparativ (apropierea de valoarea 0 a indicilor indică gravitatea proceselor, valorile peste 1 sunt în afara spectrului de risc):

Inainte de tratamentInainte de tratamentDupa tratamentDupa tratament

Elemente anatomice: se observă dispariţia afectării structurilor nervoase (indicii sub 0,425 sunt importanti în acest caz):

Inainte de tratamentInainte de tratamentDupa tratamentDupa tratament