CAZUISTICA

Vă vom prezenta în această secţiune câteva din cazurile investigate şi tratate prin această metodă. (Acestea pot fi selectate din meniul din stânga).

Unul din cele mai interesante cazuri este cel in care pacienta a decis rezectia chirurgicala a formatiunii uterine depistate, fapt care a permis confruntarea rezultatelor noastre cu cele ale examenului anatomo-patologic (la microscopul optic pe sectiuni din tesutul rezecat). Se observa perfecta compatibilitate intre cele doua rezultate, de retinut este insa posibilitatea metodei rezonantei electro-magnetice de a pune un diagnostic precis PREOPERATOR.

Un caz deosebit de interesant mai ales din punct de vedere al gradului de recuperare functionala obtinut este cel al unei paciente in varsta de 63 de ani, diagnosticata de aproximativ 30 de ani cu sclerodermie pentru care urma tratament cortizonic, cu evidente modificari la nivelul articulatiilor mainilor cu reducerea marcata a mobilitatii si flexibilitatii degetelor (imposibilitatea de a strange pumnul) si care sub tratamentul realizat cu ajutorul aparatelor Metatron si Core, alaturi de administrarea unor preparate naturale imunomodulatoare si trofice musculo-scheletale, a avut o evolutie extrem de favorabila, o putem numi chiar o remisiune a bolii, cu redobandirea elasticitatii articulare si a prehensiunii la nivelul mainilor, asa cum se observa in imaginile prezentate.

Un alt caz prezentat aici este cel al unui pacient de 11 ani, cu o simptomatologie îndelungată, la care diagnosticul realizat cu ajutorul aparatului Metatron asociat tratamentului fitoterapic au condus la o evoluţie foarte favorabilă într-un timp scurt: Pacientul acuza dureri intermitente la nivelul regiunilor cervicală posterioară şi occipitală, cu iradiere către mastoida dreaptă şi meatul auditiv extern drept, accentuate de mişcările bruşte ale coloanei vertebrale cervicale, cu remisiuni spontane şi acutizări frecvente de-a lungul zilei. Acestea îi generau scăderea atenţiei şi dificultăţi de concentrare în timpul activităţilor şcolare. In ciuda examenelor medicale repetate, inclusiv imagistice, care nu au condus la un diagnostic clar si a diverselor tratamente propuse, simptomatologia nu s-a ameliorat. În cadrul diagnozei NLS în schimb, pe langa alte procese, este depistată şi prezenţa virusului Herpes. Tratamentul a urmărit în principal stimularea imunităţii pacientului (este binecunoscut faptul că virusurile herpetice se manifestă pe fondul depresiei imunitare), dar s-au asociat şi combinaţii de plante cu efect antiviral şi antiinflamator. REZULTATELE acestui tratament, pe lângă dispariţia în câteva zile a acuzelor subiective ale pacientului, au putut fi obiectivate la momentul evaluării de control (la 14 zile) prin normalizarea parametrilor analizaţi anterior.

Tot aici puteti citi despre evolutia unui pacient in varsta de 14 ani care s-a prezentat pentru FEBRA PERSISTENTA (afirmativ uneori valori de 41 grade - termometrizat) insotita de frisoane, alterarea starii generale, meteorosensibilitate si poliartralgii, simptomatologie debutata in urma cu aproximativ 5 ANI si neameliorata sub tratament antitermic, antibiotic, antialgic, etc, de altfel cauza febrei nu a fost depistata in ciuda multiplelor internari in spital, atat in provincie cat si in Bucuresti, si multiplelor investigatii la care pacientul a fost supus in decursul acestei lungi perioade de timp - analize de sange periodice, radiografii, tomografie computerizata, urocultura, etc. La momentul examinarii pacientul urma tratament cu Cefort, Nurofen, Paracetamol - fara ameliorare. Ultimile analize de sange aratau sindrom inflamator - proteina C reactiva mult peste limita, limfocite crescute in sange, prezenta de leucocite in urina. In urma investigatiei prin rezonanta electro-magnetica diagnosticul a fost de Infectie virala - ADENOVIRUS - la nivelul tractului respirator (nas, faringe, laringe, trahee, bronhii, alveole) pe fond de DEPRESIE IMUNITARA ACCENTUATA, risc de cistita, risc de sinovita si lezare a suprafetelor articulare, dezechilibru al florei intestinale. Pacientul a urmat DOUA sedinte de Meta-Terapie si tratament "la domiciliu" cu CORDYCEPS SINENSIS 2 x 425 mg/zi, Ag COLOIDAL 5 ppm, PROBIOTICE plicuri 3/zi, ECHINACEEA cps (Lizovir + Influrex), SPIRULINA (Hofigal 3 x 1000 mg/zi), Vitamina C 1g/zi. - pentru toate acestea a fost testata in prealabil BIOCOMPATIBILITATEA, i s-au mai recomandat aport hidric peste 2 l/zi si un regim alimentar personalizat. In urma acestora, evolutia pacientului a fost extrem de favorabila, cu scaderea frecventei episoadelor febrile dupa PRIMA SAPTAMANA de tratament si remiterea completa a acestora in decurs de 30 DE ZILE.

Cele cateva cazuri prezentate in detaliu (care pot fi accesate din meniul din stanga) sunt doar cateva exemple care vorbesc de la sine despre eficienta acestei metode. Reactiile depind de la pacient la pacient in functie de capacitatea proprie de vindecare, de regenerare, dar in general se obtin rezultate foarte bune intr-un timp relativ scurt. Le multumim tuturor pacientilor pentru increderea acordata, reactiile lor pozitive fiind cea mai mare multumire a noastra!